Ontdek de
digitale event manager.

De Digitale Event Manager maakt een groepsreis of evenement overzichtelijk! De tool maakt het onder andere mogelijk om gemakkelijk uitnodigingen te versturen, (reis)gegevens te verzamelen en verstrekt actuele informatie over het programma aan jouw reisgezelschap. In een paar stappen kan deze tool volledig naar wens ingericht worden met de uitstraling van jouw organisatie.

 

Wij weten als geen ander dat de organisatie van een groepsreis een hele puzzel kan zijn. De Digitale Event Manager helpt je overzicht te creëren. De tool geeft alle puzzelstukjes een plekje, zodat er op een efficiënte manier gewerkt kan worden. Ook komt de tool met een app, waardoor je alle informatie overzichtelijk in beeld hebt op je mobiele telefoon. De app biedt tevens de mogelijkheid om foto's te delen, te chatten met de organisatie en te connecten op LinkedIn!

Iedere deelnemer registreert zich online met behulp van de Digitale Event Manager, wat een hoop administratieve rompslomp van gegevens bespaart, zowel voor jou als voor ons als reisorganisatie. Eventuele wijzigingen of annuleringen kunnen gemakkelijk verwerkt worden door deelnemers zelf via hun persoonlijke registratielink. Na het registreren ontvangen deelnemers overige informatie op door jou gekozen momenten, in de vorm van een mailing of door aanpassingen op de registratiepagina. Voor optimale bescherming van persoonsgegevens verwijderen we na afloop van een reis of evenement ieders gegevens, zodat er niets mis kan gaan.

 

Benieuwd hoe de Digitale Event Manager overzicht kan geven in jouw groepsreis? Bekijk de onderstaande live demo! 

duidelijk overzicht 
in jouw evenement.